Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Kjell - 16 mars 2009 20:11

fan detta måste vara min värsta otursmånad någonsin :( först hade jag infektion i ben och på bröst och nu är det så gott som läkt och på väg till kliniken för att tvätta rent och byta bandage så krockar jag med en jävla mopedist jag ligger ganska fort och han kör över vagen mitt framför mig och jag hinner inte väjja undan så vi krockar och jag flyger upp i luften över honom och rullar runt och glider en bit på rygg på asfalten sen kommer jag upp på fötter av bara farten. Tur i oturen så fick jag bara skrapsår occh lite öm höften, dock måste jag betala en massa i reparation på mopeden. jag har inte tränat på två veckor i morgon får jag duscha för första gången det kommer förmodligen bli smärtsamt men vafan och sen ska jag försöka träna lite lätt på kvällen om jag nu kan, jag hoppas det för Jag har en fight den 27:e mars och jag har bestämt mig för att vara hel och frisk då, och jag kommer ta ut all min aggression på honom.


*Det som inte dödar det härdar*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards