Alla inlägg under februari 2009

Av Kjell - 26 februari 2009 15:17

Jag har fått någon jävla infektion i benet så jag har varit på apoteket och köpt massa medicin, antibiotika och antiinflammatoriskt och någon salva så det ska bli bra igen, det gör jävligt ont så jag tar det lite lugnt med mmaträningen ett tag, jag ska bara köra kondition och styrketräning tills det är bra igen. Känns ganska tråkigt att punga ut pengar på skiten men jag måste göra det annars blir det bara värre.

 Annars så är det kanon här, har gått ner lite till i vikt så jag ligger på 80-80.5kg styrkan sitter fortfarande kvar så jag är helt nöjd, kanske går lite för fort ner men så länge jag inte tappar för mycket vikt så är det lugnt.

Av Kjell - 20 februari 2009 16:39

Nu har jag varit i Thailand i snart fyra veckor och det har varit grymt som fan, efter bara två veckor så gick jag en amatör mma fight och det var diktigt jävla kul och ska snart gå en muaythaifight så jag får in lite pengar, på måndag så måste jag "visa upp mina kunskaper" för att få gå fight det känns lite segt att behöva göra det, han har väl sinna skäl.


När jag lämnade Herrljunga så vägde jag lite över 87kg och nu ligger jag på 82.5kg Jag tror att det är rätt vikt för mig med tanke på min längd ca179cm.


Jag vill tacka mina kompisar för att ni stöttade mig att åka hit och träna, det fanns dock dom som sa till mig att det var slöseri med tid ochpengar att åka hit det för dom trodde att jag skulle åka hem igen inom två veckor, det kändes jävligt tungt att höra det för ni stod mig nära. Några dagar innan jag åkte från herrljunga så va jag på gymet och jag kände mig ganska nere för på grund av att all skit, jag pratade lite med Björn om resan och han sa *Kjell du är en warrior* det gjorde att allt negativt som folk sa om mig angående resan bara försvann och att det bara va rätt att åka hit.

Det är några som verkligen stöttat min dröm att åka hit ni vet vilka ni är och jag är verlkigen glad att jag har er, ni som sa att jag skulle åka hem inom två veckor er ger jag inte mycket för längre.

Av Kjell - 18 februari 2009 10:13

http://www.youtube.com/watch?v=YJEGBqw_vto


Där är min första MMAfight. Jag har röda shorts på mig.

Av Kjell - 16 februari 2009 14:47

Nu är det två  dagar sedan jag gick min första MMA fight, jag är lite mörbultad men det va riktigt jävla kul, kan knappt vänta till nästa match :) vet inte när men så fort jag är hel och det är någon match på gång :) kanske blir muaythai fight för det är tyvärr inte många MMA fights här :( tyvärr så blev det oavgjort men jag hade kul och det var det som var meningen :) jag bjöd på en grym show åtminstone.


PS: Jag hade snyggast shorts på mig :)

Av Kjell - 10 februari 2009 16:20

Nu är det bokat, på lördag så ska jag gå min första MMA fight, det kommer vara en del av underhållningen på Tiger fullmoon BBQ som hålls en gång i månaden vid varje fullmåne.

Av Kjell - 7 februari 2009 16:37

Fy fan vilken träningsvärk jag har haft i benen idag, kunde knappt gå i morse så jag va tvungen att hoppa över rullningen ifag. Känns lite segt men va fan skulle jag göra det gjorde ont bara jag rörde benen.

Nu är det helt ok i alla fall fast imorn så är det vilodag så jag och Erik ska köra lite lätt i buren på kvällen, träna lite nedtagningar och försvar.

Av Kjell - 6 februari 2009 16:53

Idag så körde jag MMA på morgonen och muay thai på eftermiddagen, jag är helt slut i hela kroppen mest i benen men det är gött som fan :)

imorn blir det lite lätt rullning in the octagon ;) och sen en runda på gymet.

söndag så ska jag vila vila vila det har vart en ganska hård vecka och nästa vecka blir ännu hårdare.

Av Kjell - 2 februari 2009 15:05

I morse körde jag mitt första MMA pass, det va jävligt kul, varmt och jobbigt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skiva faktiskt för jag tycker att det är ganska tråkigt och jag har inte mycket motivation att skriva något. Ska försöka skriva något när jag känner för det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards