Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Kjell - 6 mars 2009 23:02

För två dagar seda så va jag på sjukhuset och opererade i benet och tvättade rent såren på axlar/bröst så nu har äter jag medicin op medicin i upp till en vecka, jag har fått en allergisk rektion från antibiotikan så jag har fått röda prickar på hela kroppen och har en kram för det och den gör att jag svettas som ett as nu är prickarna nästan borta men jag måste använda kläder och hålla mig där det är svalt eller i skuggan så  mycket jag kan, annars läker inte skiten.

såret på benet är djupt och fult har bandage och skit på/i det så det läker ganske fort skiten på axlar/bröst tror jag tar lite tid tyvärr :( jag kan inte sova längre ddetta är tredje natten utan någon direkt sömn, jag somnade runt tvåtiden och vaknade strax efter fem nu för en liten stund sedan. Detta är riktigt jävla irritrande för att sömn hjälper läkningen, jag litar på min kropp så han kommer läka fort och vara i form väldigt snart. Positiv attityd och starkt psyke kan göra stora saker med svåra ting.


Jag kollade med peronalen här på gymet och eftersom jag fick skiten under träning så  behöver jag inte betal för träning denna månad även efter att jag blivit frisk och kan träna och får träna för doktor, jag blev glad av dom nyheternaför då tänkte jag att jag kunde släppa lite på min budget men istället gick dom pengarna till sjukhusräkningen :( så nuväntar jag på att få in lite skulder från en kille, det är inte mycket men han har vart skyldig mig i över ett år nu och jag funderar att ta ut ränta pga att det tog tid och för att han undviker att svara under lång tid.  


Jag kämpar på och det är tungt som fan nu  jag lite pengar och stora utgifter.


*Friends pay you back when you need it other people gives you excuses*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards